Από Mad VMA σε Mad ΜΜΑ με trappers

 

Φλέγον θέμα συζήτησης αποτελεί το τελευταίο εικοσιτετράωρο ο καυγάς γνωστών trappers που έλαβε χώρα στην μεγαλύτερη γιορτή της ελληνικής μουσικής , τα Mad Video Music Awards 2022 . Σύμφωνα με την θέση που διατύπωσε ο ένας εκ των δύο μουσικούς Light σε προσωπικό του λογαριασμό στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης , ο ίδιος δέχτηκε επίθεση από τους συνοδούς μπράβους του Snik ενώ βρισκόταν καθισμένος με την κοπέλα του στις θέσεις τους . Μετά από αυτή την κίνηση ο Light κατευθύνθηκε στα παρασκήνια - πιθανόν για να εκτονωθεί - και μετά την επιστροφή του , την στιγμή που η Έλενα Παπαρίζου ετοιμαζόταν να ανέβει στη σκηνή για να παραλάβει το βραβείο της , επιτίθεται στον Snik και την συνοδεία του . Η συνέχεια γνωστή , ακολούθησε το χάος και η προσοχή φυσικά στράφηκε στους ιθύνοντες . Κατά πόσο όμως ο χαμός αυτός ήταν αθώος και πώς σχετίζεται με την σημερινή κοινωνία και την αγωγή των νέων ; 




Ο παραπάνω καλλιτέχνης , όπως αποδεικνύεται από μήνυμα που έστειλε ο ίδιος σε μέλος της διοργάνωσης της εκδήλωσης , ζήτησε επανειλημμένα να μην βρεθεί στον χώρο των VIP καλεσμένων κοντά στον Snik , καθώς είναι γνωστή η διάσταση μεταξύ τους και ήταν σχεδόν δεδομένο ότι θα δημιουργηθούν τέτοιες σκηνές και από τις δύο πλευρές . Η  πραγματικότητα , όμως , μας αποδεικνύει το αντίθετο . Θα μπορούσε , επομένως , να ήταν το σκηνικό αυτό προσχεδιασμένο ή έστω προνοητικό από πλευράς της διοργάνωσης - παραγωγής ; Είτε αυτό το ερωτήματα αληθεύει είτε όχι , η συνέχεια μαρτυρεί ότι το γεγονός αυτό σημάδεψε την βραδιά και την έκανε κύριο θέμα συζήτησης των επόμενων ημερών στην τηλεόραση και τα μέσα . 


Πώς μπορεί αυτό το γεγονός να σχετίζεται με την ανατροφή και την πνευματική καλλιέργεια των νέων ; Είναι απλό , δεν σχετίζεται . Ξαφνικά διάφοροι καλλιτέχνες , άνθρωποι του θεάματος , παρουσιαστές και πανελίστες έσπευσαν να αμαυρώσουν το ποιόν των δύο καλλιτεχνών και να κατακρίνουν την συμπεριφορά τους , μάλλον ξεχνώντας τα δικά τους πρότυπα μιας και ο τελευταίος χρόνος μας έχει δείξει το ''μαύρο'' ποιόν σημαντικών καλλιτεχνών , κατά κύριο λόγω ηθοποιών , που διέπραξαν ακόμη σοβαρότερα αδικήματα . Παρουσιάστριες κυρίως με την μητρική ιδιότητα έτρεξαν να κατηγορήσουν τους εν λόγω εμπλεκόμενους και να ψέξουν την μουσική που παράγουν , διότι κατά τα λεγόμενά τους τα ακούσματα των νέων στις έννοιες της πορνείας , των ναρκωτικών και της βίας διαμορφώνουν μία αντίστοιχα βίαιη ψυχοσύνθεση για τους ίδιους . Σαν νέος που ακούει τέτοια μουσική ομολογώ ότι ο χαρακτήρας μου δεν έχει επηρεαστεί καθόλου από τα ακούσματα αυτά . Η εκπαίδευση που λαμβάνει ένας νέος στην εποχή μας , η παιδεία που ενδείκνυται να του παρέχεται από το οικογενειακό του περιβάλλον και η όξυνση της κριτικής ικανότητας στην οποία οδηγούν τα προαναφερθέντα είναι αρκετά ισχυρά ώστε να τοποθετήσουν τα ακούσματα της trap στην διασκέδαση και όχι στην ψυχαγωγία . Ας αφήσουμε τους μουσικούς να κάνουν την δουλειά τους , τους νέους να λικνίζονται στην υποτιθέμενη σαθρή μουσική της trap και ας αναλάβουν οι γονείς να γίνουν ειδικοί στην διαπαιδαγώγηση των παιδιών τους . 

Όπως και να'χει , η φετινή γιορτή της μουσικής μας έμαθε ότι οι καλλιτέχνες που υποστηρίζουν την βία στη παραγωγή περιεχομένου τους δεν διστάζουν να πράξουν αντιστοίχως στην πραγματική τους ζωή . Αυτό είναι που , επομένως , θα έπρεπε να μας προβληματίζει , το αν και κατά πόσο έχουμε ανάγκη να υποστηρίζουμε τον ηθικό ξεπεσμό της ανθρωπιάς και του ανθρωπισμού τον οποίο πασχίζουμε να διασώσουμε από την κοινωνία της εποχής μας . 
 

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Εβδομάδα Δημοσιογραφίας 2022

Άνοιξη της ζωής